od 20.06 do 20.07.25 rabat 20% z kodem Virna20 przes to ze czas realizacji zamówień 7 dni roboczych
od 20.06 do 20.07.25 rabat 20% z kodem Virna20 przes to ze czas realizacji zamówień 7 dni roboczych
od 20.06 do 20.07.25 rabat 20% z kodem Virna20 przes to ze czas realizacji zamówień 7 dni roboczych
od 20.06 do 20.07.25 rabat 20% z kodem Virna20 przes to ze czas realizacji zamówień 7 dni roboczych

Tabela rozmiarów

Instrukcja jak Zrobić wymiary

1. Obwód biustu

  • Wymiary biustu robisz na naggie ciało.
  • Jak masz duzyj rozmiar biustu to zrob wymiary w mekkej bieliznę
  • Mierzymy w najszerszej części piersi, czyli przes środek brodawek.
  • Miarka powinna luźno oplatać biust.

2. Obwód pod biustem

  • Zmierz na wydechu, dość ciasno owijając miarkę wokół ciała, na tej samej wysokości z przodu i z tyłu.

3. Obwód talii

  • Zmierz w najwęższym miejscu korpusu.
  • Należy mierzyć na wydechu.

4. Obwód bioder

  • Biodra mierzymy w najszerszej lch części - naszej pupy.

5. Łuk piersi

  • Zmierz klatkę piersiową od kości do kości w najszerszym miejscu, przes środek brodawek.
  • Wykonuj pomiary nago lub w lekkiej bieliźnie podtrzymującej (nie z paralonem)

Rozmiary staneka

Prszyklad:
Rozmiar biustonosza75C
Obwud biustu91
Obwod pod biustem73-77
Luk persi20,3-21,5
Luk persi Obwod pod biustem (cm)
(cm) 63-67 68-72 73-77 78-82 83-87 88-92 93-97
15,1-16,3 65A/77 70AA/80
16,4-17,6 65B/79 70A/82 75АA/85
17,7-18,9 65C/81 70B/84 75А/87 80AA/90
19,0-20,2 65D/83 70C/86 75В/89 80A/92 85AA/95
20,3-21,5 65E/85 70D/88 75С/91 80B/94 85A/97 90AA/100
21,6-22,8 65F/87 70E/90 75D/93 80C/96 85B/99 90A/102 95AA/105
22,9-24,2 65G/89 70F/92 75E/95 80D/98 85C/101 90B/104 95A/107
24,3-25,2 65H/91 70G/94 75F/97 80E/100 85D/103 90C/106 95B/109
25,6-26,8 65I/93 70H/96 75G/99 80F/102 85E/105 90D/108 95C/111
26,9-28,1 65J/95 70I/98 75H/101 80G/104 85F/107 90E/110 95D/113
Obwod pod biustem (cm)
XS S M L XL
Obwod bioder 84-88 88-92 92-96 96-100 74
Obwod talii 62 66 70 74 78

Reklamacja i zwrot

Reklamacje i zwroty

  1. Prawo odstąpienia od umowy
    1. 1. Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia do umowy dla tego, że w sklepie sprzedawane towary wykonane na zamówienie w ciągu 7 dni roboczych. Ze względu na spersonalizowany charakter naszych produktów, nie ma możliwości ich zwrotu.
      2. Konsumentowi zgodnie z art. 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy:
      a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; – w przypadku produktu wykonanego na zamówienie.
  2. Reklamacja i gwarancja
    1. Umową Sprzedaży objęte Towary oferowane przez Sklep, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.
    2. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia).
    3. W przypadku stwierdzenia wady produktu i skorzystania przez Konsumenta z uprawnień wynikających z tytułu rękojmi, Konsumentowi, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu, w którym może żądać:
      1. naprawy produktu, lub poprawki krawieckie w razie złego dopasowania rozmiaru.
      2. wymiany produktu na wolny od wad,
      3. obniżenia ceny produktu,
      4. odstąpienia od umowy sprzedaży.
    4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
    5. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Klient powinien wypełnić formularz reklamacji dostępny na stronie Reklamacje i zwroty.
    6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
    7. W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca niezwłocznie wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.
    8. Towar wraz z formularzem reklamacyjnym należy odesłać na adres: Kraków ul. Zakopiańska, nr 56, lok. 19, 30-435
    9. Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    10. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient.
    11. Załącznik nr 1: Pobierz formularz reklamacyjny
Koszyk
WhatsApp
Przewiń do góry